29 abril 2024
Inauguració del curs acadèmic 2023-24
Divendres, 22 de setembre, 2023 - 12.00 h
Aula Magna del campus Catalunya (Avinguda Catalunya, 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La Universitat Rovira i Virgili acull la inauguració del curs 2023-24 del Sistema Universitari Català el divendres 22 de setembre, a les dotze del migdia, a l’Aula Magna del campus Catalunya (av. Catalunya, 35 - Tarragona).

La lliçó inaugural, “La bona informació ens fa lliures”, és a càrrec de la periodista Rosa Maria Calaf Solé. Podeu consultar el programa de l’acte.

El president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, presidirà la inauguració del curs, que serà retransmesa en línia a través de la plataforma Livestream.

Cal confirmar l'assistència abans del 15 de setembre contestant aquest formulari. Els assistents haurien d’accedir a la sala abans de dos quarts de dotze.

Universitat Rovira i Virgili i Generalitat de Catalunya
Portada URV