13 maig 2025
Exposició
Presentació de l'exposició “Sota el mantell dels Estels” a Vilalba dels Arcs
Data i hora
Dissabte, 29 d'abril, 2023 - 18.30 h
Lloc
Vilalba dels Arcs, 43782, Tarragona Mostrar mapa [+]
Descripció

El dissabte 29 d’abril, a les 18:30 h tindrà lloc la presentació de l'exposició “Sota el mantell dels Estels” a Vilalba dels Arcs i a les 19:00 h la xerrada “Astrologia Humanista: un camí cap a la consciencia plena” per part del terapeuta humanista Josep Guarch. Seguidament, hi haurà un tast de vi fet "a la ibèrica".

Aquesta activitat forma part d’un cicle d’activitats titulat Sota el mantell dels Estels organitzat pel Grup de Recerca Seminari de Protohistòria i Arqueologia (GRESEPIA) de la Universitat Rovira i Virgili. El projecte orbita al voltant dels treballs arqueològics als jaciments protohistòrics de la Gessera (Caseres) i del Turó del Calvari (Vilalba dels Arcs), tots dos a la comarca de la Terra Alta. 

El cicle d’activitats inclou una exposició, visites guiades, conferències, tastos de cervesa i vi, un concurs de fotografia i activitats per a tota la família. Totes les activitats són gratuïtes i podeu consultar-les aquí.

Organitzador
Gresepia
Contacte
Categoria i paraules clau
Societat i cultura , Recerca, arqueologia, Exposició, gresepia, Grup de recerca, jaciment
Compartir