28 març 2024
La igualtat de gènere al món de la ciència avui - La Sénia
Dimecres, 8 de març, 2023 - 19.00 h
Casa de Cultura, Passeig de la Clotada, La Sénia, Espanya Mostrar mapa [+]

Taula rodona amb quatre científiques per reflexionar sobre la seva carrera professional i la situació actual de la dona en l'àmbit de la recerca. Hi participaran:

• Anna Ardèvol Grau: Doctora en Ciències Biològiques. Catedràtica del Departament de Bioquímica i Biotecnologia de la Universitat Rovira i Virgili.

• Maria Ibáñez Sabaté: Doctora en Física per la Universitat de Barcelona. Professora a l’Institut de Ciència i Tecnologia d’Àustria.

• Marta Reverté Royo: Doctora en Ciències de la Via( Càncer i Immunologia) Universitat de Laussane. Científica en recerca clínica. The Bristol-Myers Squibb Company (Suissa).

• Laia Castell Almuni: Doctora en Neurociències. Universitat de Montpeller (França). Investigadora post-doctoral Universitat Johs Hopkins. Baltimore (EEUU).

L’activitat es complementa amb l'exposició "(In)visibles i (O)cultes" sobre 26 dones científiques oblidades per la història des de l’antic Egipte fins els nostre dies.

Per a més informació, vegeu cartell de l'activitat aquí.

Campus extens, Seu de la Sénia