29 març 2024
Homenatge
Lliurament de la distinció Maria Antònia Ferrer i Bosch
Dimecres, 8 de març, 2023 - 11.00 h
Sala de Graus del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La Distinció Maria Antònia Ferrer i Bosch 2023 es concedeix a Inma Pastor Gosálbez, sociòloga i professora de la URV que ha centrat la seva recerca en l'estudi de les desigualtats per raó de gènere, especialment en l'àmbit del treball i l'educació. Va ser la responsable de l'Observatori de la Igualtat de la Universitat des de la seva creació l'any 2007 fins a l'any 2022.

Aquesta distinció es concedeix a persones, entitats, institucions o col·lectius de la societat civil i del món acadèmic que han destacat per la seva tasca de defensa dels drets de les dones i la seva visibilització.

Durant l’acte, Marina Subirats, catedràtica de Sociologia de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barceloa i doctora honoris causa per la URV, farà una conferència.

L'acte forma part del Mes per la Igualtat, que impulsa la Unitat d'Igualtat de la URV amb motiu del 8M, el dia Dia Internacional de les Dones. La programació completa es pot consultar al web de la unitat.

Observatori de la Igualtat
Igualtat