29 març 2024
Sessió
Classe amb el cantautor i musicòleg Vicent Torrent. Aplicació didàctica per a Infantil i Primària
Dijous, 16 de març, 2023 - 17.00 h
Aula 117 del Campus Terres de l’Ebre de la URV (Av. Remolins, 13-15. Tortosa) Mostrar mapa [+]

Classe oberta a tota la comunitat universitària i públic en general sobre didàctica amb el musicòleg, cantautor i expert en música tradicional valenciana Vicent Torrent.

Una classe sobre l’aplicació didàctica per a Infantil i Primària durant la qual es coneixeran i cantaran cançons de Vicent Torrent i es presentaran propostes didàctiques musicals amb la seva música per a Primària. A més a més, els assistents podran interactuar o fer arribar al músic les consultes o comentaris que desitgin.

Vicent Torrent és un músic valencià de formació autodidacta i expert en música tradicional, conegut sobretot per la seva obra com a intèrpret de música tradicional. Ha format part dels grups musicals Equip València-folk (1968 a 1972) i AL TALL (1975-2013). Ha publicat dos discs propis Rosa perduda (1992) i Racons i cançons amb temes de la seua composició. El 1984 va crear la campanya escolar de recopilació de música tradicional valenciana Tallers de música popular i la col·lecció discogràfica Fonoteca de materials, entre d’altres, des de la Conselleria de Cultura de la Generalitat Valenciana.

Campus Terres de l'Ebre
Societat i cultura , didáctica, Música