24 abril 2024
Una Ley para la Igualdad. 15 años de avances y desafios
Dijous, 2 de març, 2023 - 17.00 h
Aula Magna (Campus Catalunya, Av. Catalunya 35 , Tarragona) Mostrar mapa [+]

L'estrena del documental Una Ley para la Igualdad. 15 años de avances y desafios té lloc a les 17h a l'Aula Magna del campus Catalunya. El documental ha estat dirigit per Inma Pastor Gosálbez, en col.laboració amb la Universitat Rovira i Virgili i  Millennials Films, i patrocinat per l'Instituto de las Mujeres.

Aquest documental mostra un balanç de les millores assolides en matèria d'igualtat des de l'aprovació de la Llei Orgànica 3/2007 d'igualtat efectiva de dones i homes. A partir de la veu de  dones expertes es recorda el paper imprescindible que va tenir aquesta llei així com els reptes actuals als que han de fer front les polítiques d'igualtat.

Us convidem a la presentació del documental que anirà a càrrec de Fàtima Arranz, professora de Sociologia de la Universidad Complutense de Madrid i a la taula rodona que hi haurà a continuació amb la participació de Gemma Lienas, diputada al Parlament de Catalunya, Dolors Comas, catedràtica emèrita d'Antropologia, i Arga Sentís, exregidora a l’Ajuntament de Tarragona.

L'estrena es podrà seguir en directe a través del canal de youtube de la URV.

L'acte forma part del Mes per la Igualtat, que impulsa la Unitat d'Igualtat de la URV amb motiu del 8M, el dia Dia Internacional de les Dones. La programació completa es pot consultar al web de la unitat.

Unitat d'Igualtat
Igualtat