31 March 2023
Workshop
Taller Experimenta a casa! - Especial 11F
Date and time
Friday, February 10 - 19:00 h
Place
Online via YouTube (Universitat Rovira i Virgili, Carrer de l'Escorxador, Tarragona, Espanya) Show map [+]
Description

En el marc del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en ciència, des del Programa Repte Experimenta ha preparat un taller d'experiments ben especial:

Crearem neu artificial per descobrir algunes propietats dels polímers. Farem adob natural per transformar els residus en recursos. Encendrem un terrós de sucre per parlar de catalitzadors. Calcularem l’energia d’una reacció. Experimentarem per saber com el sabó és clau per eliminar els virus, mentre descobrim què són els microorganismes. I intercanviarem líquids de recipients sense tocar-los per entendre el flux laminar.

Des de casa, podreu fer els experiments pas a pas, de la mà de l’Eva i la Barbara. Per saber quins materials necessitareu, feu la inscripció al taller per obtenir el llistat de tots els materials que es faran servir i l’enllaç del YouTube.

El taller es farà en streaming via YouTube. Per participar al taller és necessari inscriure-s’hi prèviament aquí

Més informació a aquí: Experimenta a casa: X Taller d'experiments - Especial 11F - Repte Experimenta

Organizer
Programa Repte Experimenta
Contact phone
977 55 86 56
Category and keywords
Science & Technology
Share