29 març 2024
Jornades
Jornada ETSE/URV TIC Talent 2023
Dijous, 16 de febrer, 2023 - 15.00 h
Diferents aules de l'ETSE (campus Sescelades, carrer de Marcel·lí Domingo, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Jornada per apropar i connectar els estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la URV amb les empreses de l'ecosistema del Clúster TICSud. L'activitat s'adreça a tots els estudiants de grau i de màster de l'ETSE i pretén que les empreses del territori puguin retenir el talent digital i tecnològic que surt de la Universitat. Fins a 17 empreses participaran en aquesta jornada estructurada en dues parts.

A les 15 h les empreses es donaran a conèixer als estudiants, els explicaran les oportunitats laborals que ofereixen i els perfils formatius que busquen. A més a més, proposaran als estudiants Treballs de Fi de Grau i Treballs de Fi de Màster perquè puguin desenvolupar-los mitjançant estades de pràctiques.

A les 16 h hi haurà un espai de trobades individuals de les empreses amb els estudiants perquè aquests puguin interactuar amb els responsables, conèixer més detalls sobre les oportunitats de les empreses i lliurar el seu CV.

Les empreses participants són:

1. Grupo Castilla
  2. Viexnext
  3. Eagora
  4. Etecnic
  5. Proacit
  6. Movertis
  7. Studio by Caigo
  8. Grups CBS Quality
  9. Expacia
  10. Inetum
  11. Tystems
  12. Essi projects
  13. Studiogenesis
  14. Quercus Technologies
  15. Nemon
  16. Xipset
  17. IPTE

Els estudiants que volen participar-hi han d'inscriure's a la pàgina de l'esdeveniment, al portal d'ocupació de la Universitat.

ETSE i Clúster TICSud
Docència