27 March 2023
Presentation
Conversaciones sobre la mente cognitiva
Date and time
Friday, February 3 - 12:30 h
Place
Sala de Graus de l'ETSE/ETSEQ (Campus Sescelades, Avinguda dels Països Catalans, 26, Tarragona) Show map [+]
Description

Es presenta el llibre Conversiones sobre la mente cognitiva. Jerry Fodor, Zenon Pylyshyn y Noam Chomsky, de José E. García-Albea, professor emèrit de la URV i deixeble i col·laborador de Noam Chomsky. La presentació és a càrrec de Luís Enrique López Bascuas, degà de la Facultat de Psicologia de la Universitat Complutense de Madrid. 

A través de dotze capítols, García Albea ofereix un panorama ampli i crític dels fonaments de la psicologia, del seu paper nuclear en l'empresa multidisciplinar de la ciència cognitiva i sels seus avenços més significatius, sobretot en els àmbits de la cognició i el llenguatge. 

L'autor és reconegut per les seves investigacions sobre diferents aspectes del processament del llenguatge i els fonaments de la psicologia cognitiva. 

 

 

Organizer
Publicacions URV
Category and keywords
Reserch
Share