20 abril 2024
Recerca aplicada en Arqueologia dels rituals: dos exemples
Dilluns, 16 de gener, 2023 - 16.00 h
ICAC - Institut Català d'Arqueologia Clàssica, Plaça d'en Rovellat, Tarragona, Espanya Mostrar mapa [+]

El Màster universitari en Arqueologia Clàssica Aplicada. Reerca i Transferència (URV-ICAC-UAB) organitza un seminari obert al públic sobre l'arqueologia dels rituals i el funcionament del nou programa de màster de l'ICAC.

Efrosyni Boutsikas, investigadora MSCA al grup GIAP de l’ICAC, presentarà: “Considering the value of the skyscape in ancient religious experience”

Simona Perna, investigadora postdoctoral adscrita al grup ArPA de l’ICAC, presentarà: “Muerte y entierro en el mundo romano. Contenedores funerarios, rituales y modos de deposición (s. I a. C. – s. II d. C.)”

El seminari es podrà seguir en línia, en aquest enllaç (plataforma Teams).

ICAC, Màster universitari en Arqueologia Clàssica Aplicada. Recerca i Transferència (URV-ICAC-UAB)