26 abril 2024
Exposició
Com aprenem avui? Una mirada des de l’escola
Dissabte, 17 de desembre, 2022 - 19.00 h
Museu d'art modern de Tarragona, Carrer de Santa Anna, Tarragona Mostrar mapa [+]

“Com aprenem avui? Una mirada des de l’escola” és l’exposició que es pot veure fins al 15 de gener al Museu d’Art Modern de Tarragona (MAMT) i que mostra el procés d’aprenentatge de l’alumnat de l’Escola Saavedra de Tarragona en aliança amb el Museu i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la URV (ETSE) en el marc del programa “Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu”. Aquest programa, impulsat pel Departament d’Educació, la Fundació Jaume Bofill i l’ICE-UAB, s’ha dut a terme durant quatre anys a l’Escola Saavedra.

Ara l’exposició ofereix un tast d’aquestes experiències a partir de la interacció de la ciència, la tecnologia i l’art per estimular processos d’aprenentatge utilitzant la indagació, l’experimentació i l’art com a mitjà per construir coneixement. A més del professorat de l’ETSE, per a l’exposició també hi han col·laborat els artistes Berta Artigal i Gerard Gil, que han ajudat a transmetre els pensaments i les reflexions dels alumnes de l’Escola Saavedra.

Diputació de Tarragona, Universitat Rovira i Virgili, Fundació Jaume Bofill
Societat i cultura