20 abril 2024
Jornades
Visibilitzar i dimensionar les violències sexuals i de gènere a les universitats
Dijous, 15 de desembre, 2022 - 10.00 h
Facultat de Psicologia - UAB, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Carrer de la Fortuna, Bellaterra, Espanya Mostrar mapa [+]

La jornada mostra els resultats finals del projecte SeGreVUni (Visibilitzar i Dimensionar les Violències Sexuals i de Gènere a les Universitats), que té l'objectiu de donar visibilitat a la complexitat i els mateisos de la violència sexual i de gènere a les universitats.

Durant aquesta jornada s'explicaran els resultats finals del projecte. Estan obertes a qualsevol persona interessada en temes relacionats amb la recerca i preocupades amb la discriminació de les dones i les persones LGTBI+ que es pateix en l'àmbit acadèmic.

Informació i inscripcions, aquí.

Igualtat, recerca