26 abril 2024
Conferència
Inauguració del curs de la Facultat de Turisme i Geografia
Divendres, 2 de desembre, 2022 - 12.15 h
Aula Magna de la Facultat de Turisme i Geografia (Carrer de Joanot Martorell, 15, Vila-seca) Mostrar mapa [+]

La lliçó inaugural del curs 2022-23 de la Facultat de Turisme i Geografia és a càrrec d'Assumpta Farran i Poca, directora general d'Energia de la Generalitat de Catalunya, amb el títol “Cal accelerar la transició energètica a Catalunya: 20 anys de planificació energètica, 8% d’energies renovables”.

Durant l'acte també es lliuraran el Premi PortAventura World a la millor trajectòria acadèmica de Turisme i el Premi Josep Graset al millor Treball de Fi de Grau de Turisme de la URV.

Intervindran Albert Sanantón Sánchez, director de Recursos Humans de PortAventura World; Joan Calvet Bienvenido, president de l’Associació d’Apartaments Turístics Costa Daurada i Terres de l’Ebre; Berta Cabré i Prim, membre del Consell Social de la URV; Pere Segura Xatruch, alcalde de Vila-seca, i Josep Pallarès Marzal, rector de la Universitat Rovira i Virgili.

Cal confirmar l’assistència al 977 297 904 o a l’adreça electrònica ftg@urv.cat, abans del 30 de novembre.

Facultat de Turisme i Geografia
Economia i empresa