26 abril 2024
Conferència
El Sàhara Occidental: un conflicte per resoldre
Divendres, 2 de desembre, 2022 - 18.30 h
Sala d'Actes (Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia, Carrer de Valls, Tarragona, Espanya) Mostrar mapa [+]

L'associació "Una finestra al món" oferirà una xerrada informativa a tots els membres de la comunitat educativa que vulguin conèixer el conflicte al Sàhara Occidental. L'activitat s'emmarca en la col·laboració establerta entre l'associació i la Janaina Minelli De Oliveira, doctora de la URV i investigadora del grup de recerca: Metodologia de la Recerca Educativa amb Impacte Social (MEDIS).

L'activitat és fruit d'un projecte d'APS que es desenvoluparà durant el curs 2022-2023. La iniciativa sorgeix arreu de les interaccions entre l'alumnat de primer curs de la matèria "Habilitats Comunicatives" i els membres de l'associació "Una finestra al món". L'empatia generada amb el poble sahrauí en aquestes interaccions ha impulsat el desig d'estendre el coneixement del conflicte a més persones.

En la xerrada participaran diversos activistes sahrauís i coordinadores de l'associació "Una finestra al món".

Societat i cultura