23 abril 2024
Conferència
Inauguració de curs de la Facultat de Química a càrrec de María Vallet
Dimarts, 15 de novembre, 2022 - 12.00 h
Aules 101 i 102 de la Facultat de Química (Campus Sescelades, Carrer de Marcel·lí Domingo, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La inauguració del curs 2022-23 de la Facultat de Química és a càrrec de María Vallet Regí, catedràtica de química Inorgànica de la Universidad Complutense de Madrid i doctora honoris causa per la URV. María Vallet oferirà la lliçó inaugural "Química i les seves possibilitats".

Durant el transcurs de l'acte es lliurarà el premi als alumnes amb millor nota d'accés que han iniciat estudis a la Facultat de Química el curs 2022-2023. També es lliurarà el premi de la Societat Catalana de Química a l'estudiant amb millor nota al TFG de Química i de Química en anglès del curs 2021-22 i el premi de la Sociedad Española de Bioquímica y Biología Molecular a l'estudiant amb millor nota al TFG del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular el curs 2021-22. Per últim, es reconeixerà al personal de la facultat que s'hagi jubilat i que hagi complert 25 anys al centre.

Facultat de Química
Institució