29 març 2024
Exposició
Infermeres en la memòria: la força invisible d’una professió
Dimecres, 16 de novembre, 2022 - 13.30 h
CRAI del campus Catalunya (Avinguda Catalunya, 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

L’exposició itinerant “Infermeres en la memòria: la força invisible d’una professió” reivindica el patrimoni material i immaterial de la professió infermera a través de documents i objectes. Fa un recorregut històric des del segle XIII a la Corona d’Aragó fins a la creació de la diplomatura universitària, l’any 1977. Un repàs als models d’escola, als estudis reglats o a la participació de les infermeres en conflictes bèl·lics, entre d’altres.

Es pot veure al CRAI del campus Catalunya del 15 al 30 de novembre i s'inaugura aquest 16 de novembre a les 13:30 h.

Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Tarragona, Facultat d’Infermeria de la URV i Associació Febe. Col·labora: Consell de Col·legis d’Infermeres
Salut