28 març 2024
Taller
Tertúlia feminista al Campus Bellissens
Dijous, 24 de novembre, 2022 - 11.00 h
Campus Bellissens (Av. de la Universitat, 4, 43204 Reus, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Les tertúlies feministes que impulsa la Unitat d’Igualtat de la URV pretenen esdevenir un espai segur per tothom on dialogar obertament sobre les polítiques d’igualtat de gènere, les polítiques inclusives i de promoció de la diversitat a la Universitat.

Els responsables de la Unitat, Victor Merino i Cilia Willem, recullen a través d’aquest diàleg què n’espera la comunitat universitària i com es pot fer una URV feminista, igualitària i inclusiva on tothom pugui parlar i ser escoltat. Hi són convidats estudiants, PAS i PDI.

Les tertúlies viatjaran per tots els campus de la Universitat durant els mesos de novembre, desembre i gener.

Al Campus Bellissens, la tertúlia es farà el dijous dia 24 de novembre a les 11:00 h.

Ciència i tecnologia