25 abril 2024
Conferència
Biomaterials i la seva evolució
Dilluns, 14 de novembre, 2022 - 17.00 h
Aula Magna del Campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, 43002 Tarragona) Mostrar mapa [+]

En el marc de la celebració dels 50 anys dels estudis de química a Tarragona i de la Setmana de la Ciència 2022, s’ha organitzat una xerrada seguida d’un col·loqui amb la Doctora Honoris Causa de la URV, la professora Maria Vallet Regí, pionera en el camp de la química aplicada a la medicina. La doctora, aprofundirà en els biomaterials, en com interaccionen amb sistemes biològics i en com s’utilitzen en la fabricació de dispositius destinats al suport, la diagnòsi i al tractament del cos humà. També se centrarà en la seva evolució, passant de substituir teixits a reparar-los i, darrerament, a regenerar-ne.

Aquesta activitat està adreçada als estudiants, doctorands, professors i investigadors que estudïin, treballin o tinguin interès en temes relacionats amb els biomaterials. És necessari inscriure-s'hi prèviament a deganat.fq@urv.cat

Ciència i tecnologia