23 abril 2024
Jornades
III Jornada de Treball Social Sanitari: "Peça clau en Salut"
Divendres, 16 de desembre, 2022 - 09.00 h
Aula Magna (Campus Catalunya URV, Avinguda Catalunya, Tarragona, Espanya) Mostrar mapa [+]

El Servei Català de Salut i el Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball, i la Facultat de Ciències Jurídiques organitzen la 3a edició de Jornada de Treball Social Sanitària. S'abordaran qüestions relacionades amb la intervenció en moments de crisis, el nostre paper en les noves prestacions i nous recursos, així com l'estat actual de l'atenció integrada social i sanitària.

Jornada lliure i gratuïta. Cal inscriure's a través del següent formulari fins el 30 de novembre.

La informació completa sobre la jornada es pot trobar a l'agenda del web del Departament d'Antropologia, filosofia i Treball Social.

Servei Català de Salut (Generalitat de Catalunya) Facultat de Ciències Jurídiques (URV) i Departament d’Antropologia, Filosofia i Treball Social, Universitat Rovira i Virgili
Salut