25 abril 2024
Presentació
Inauguració del curs al campus Terres de l'Ebre i presentació del llibre "Lais. Felip Pedrell"
Divendres, 4 de novembre, 2022 - 18.00 h
Rovira i Virgili University, Tortosa, Avinguda de Remolins, Tortosa, Espanya Mostrar mapa [+]

El pròxim divendres, 4 de novembre, tindrà lloc la inauguració del curs universitari al campus Terres de l'Ebre. En el mateix acte es presentarà també el llibre Lais. Felip Pedrell del grup Accent Ensemble i Cristina Favà, en el marc dels actes del centenari de la mort del musicòleg, compositor i crític musical tortosí. Tot plegat, tindrà lloc a l'Aula Magna del CTE.

Intervindran en l'acte d'inauguració el Rector Magnífic de la URV, Josep Pallarès, el director del campus Terres de l'Ebre, Xavier Farré, i l'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé. També ho farà Maria Mestre i Prat de Pàdua, doctora en Història Comparada Política i Social per la UB, qui pronunciarà unes paraules per contextualitzar Felip Pedrell en la seva època a nivell cultural i musical.

També intervindrà Margarita Celma, professora associada del CTE qui presentarà la part musical del llibre escrita pels membres del grup Accent Ensemble i el vídeo de l'enregistrament de l'obra. En finalitzar el vídeo, el grup Accent Ensemble interpretarà la peça Cançó de bres d'Alcanar.

Campus Terres de l'Ebre
Institució, Societat i cultura