19 abril 2024
Seminari
Adentrándonos en la manosfera española: anti-feminismo, violencia y masculinidades
Dimarts, 22 de novembre, 2022 - 15.15 h
Online (Universitat Rovira i Virgili) Mostrar mapa [+]

A càrrec d'Elisa García Mingo i Silvia Díaz Fernández. Webinar obert en el marc de les accions del Pacte d'Estat contra la Violència de gènere.

Elisa García Mingo és professora de la Facultat de Sociologia i Ciències Polítiques de la Universitat Complutense de Madrid. Ha estat investigadora visitant en diferents universitats i és investigadora de tres projectes sobre misogínia online, masculinitat tòxica i violència sexual digital.

Silvia Díaz Fernández és investigadora al Departament de Comunicació de la Universitat Carlos III de Madrid, membre de la xarxa d'investigació Postdigital Intimacies. Doctora per la Universitat de Coventry amb una tesi sobre cultures universitàries misògines.

L'acte es realitzarà de manera virtual per Microsoft Teams: enllaç

Unitat d'Igualtat URV