25 abril 2024
Conferència
9a edició de la Jornada Cooperativisme i Economia Solidària
Divendres, 18 de novembre, 2022 - 18.00 h
Videoconferència (Facultat de Ciències Jurídiques URV, Tarragona, Espanya) Mostrar mapa [+]

URV Emprèn, la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV i CoopCamp presenten la novena edició de la Jornada Cooperativisme i Economia Solidària sobre: "Les polítiques públiques de foment de l'emprenedoria social".

La jornada comptarà amb la conferència de Roser Hernández, subdirectora general d'economia social i solidària i cooperatives de la Generalitat de Catalunya, i continuarà amb una taula rodona presidida per 3 experts.

L'acte es podrà seguir a través de Zoom inscrivint-se en aquest formulari. A més a més, també es retransmetrà en directe pel canal de Youtube URV Emprèn i quedarà disponible per poder veure’l en diferit.

Economia i empresa