29 març 2024
Debat / Taula rodona
Nois i noies migrants no acompanyats prenen la paraula
Dimarts, 25 d'octubre, 2022 - 17.30 h
Sala d’actes de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia (Campus Sescelades, Carrer de Valls, s/n, 43007 Tarragona, Espanya) Mostrar mapa [+]

Diversos nois i noies migrants no acompanyats explicaran les seves experiències en una taula rodona a la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia. El programa és el següent:

- Presentació a càrrec de Jordi Tous, degà de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la URV; Pau Ricomà, alcalde de Tarragona, i Quima Oliver i Ricart, coordinadora d’UNICEF Comitè Catalunya.

- Nois i noies migrants no acompanyats prenen la paraula. El periodista Esteve Giralt conversa amb Chaimae Benlemchraf, Lhoussaine Allal i Abdelkarim Mougha.

- Durant la conversa es visionaran fragments del curt documental Cròniques d’acollida.

- Tancament de l'acte a càrrec de Mar Camacho, coordinadora del grau en Pedagogia de la URV.

L'acte pretén donar veu als protagonistes d'aquestes històries, que intentaran allunyar-se dels missatges estereotipats i estigmatitzadors que sovint es difonen a través dels mitjans de comunicació.

Per assistir-hi, cal inscriure's en aquest formulari.

Unicef i Universitat Rovira i Virgili amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tarragona
Cooperació, Igualtat