16 abril 2024
Jornades
Jornades sobre Innovació Docent en Arquitectura
Dijous, 17 de novembre, 2022 - 09.00 h
Escola Tècnica Superior d'Arquitectura (Avinguda Universitat, Reus) Mostrar mapa [+]

L'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura (ETSA) de la URV acull el dijous 16 i divendres 17 les Jornades sobre Innovació Docent en Arquitectura, un punt de trobada de professorat internacional que duu a terme iniciatives innovadores en el camp de l'aprenentatge i l'ensenyament de l'Arquitectura i totes les àrees de coneixement involucrades.

L'objectiu és donar a conèixer i intercanviar experiències, recerca i inquietuds en el marc de les àrees de coneixement pròpies com ara els projectes arquitectònics, l'urbanisme, el paisatge, la construcció, la tecnologia, el dibuix, la història, la composició, i totes les disciplines afins.

Les jornades són un fòrum de debat que reuneix pràctiques pedagògiques i punts de vista diversos a nivell nacional i internacional. El propòsit és sumar sinergies i millorar la qualitat de la formació dels i les arquitectes per als reptes del segle XXI.

El professorat de l'ETSA oferirà el dijous a les 13 h una visita guiada als ponents internacionals al barri Gaudí, que va néixer a partir del projecte del Taller d'arquitectura Bofill (1968) per oferir habitatge assequible a la nova població que arribava a la ciutat.

Veure el programa.

UPC, URV