28 març 2024
Conferència
Dilluns, 3 d'octubre, 2022 - 17.00 h
Sala de Juntes (Campus Catalunya de la URV, avinguda Catalunya, Tarragona) Mostrar mapa [+]

El dia 3 d'octubre en el marc de l'acte d'inauguració del Màster universitari en Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera, el professor Josh Prada de Indiana University (Estats Units) parlarà sobre l'impacte dels parlants d'herència en el professorat d'ELE a la conferència "Creando espacios para el despertar crítico en la educación de porfesorado de ELE: lecciones que nos enseñan los hablantes de herencia".

Si no podeu assistir-hi presencialment, la conferència es pot seguir també per Teams a través d'aquest enllaç: https://bit.ly/3QZRNtd.

Més informació sobre Josh Prada i el contingut de la conferència en aquest document.

Departament de Filologies Romàniques
Llengües, Societat i cultura