24 abril 2024
Jornades
Reptes del comerç internacional en el sector agroalimentari
Dimecres, 21 de setembre, 2022 - 09.30 h
Paranimf del rectorat (Carrer de l'Escorxador, s/n, Tarragona) Mostrar mapa [+]

El projecte SMaRT, finançat pel Programa Erasmus + i liderat per la URV, ha abordat el repte de formar intermediaris de mercat en el sector agroalimentari capaços d'operar adequadament en els mercats globals, tant com a proveïdors com a compradors de productes agrícoles d'alta qualitat de la UE.

En la conferència final del projecte, que obrirà Joan Gòdia i Tresánchez, director general d'Empreses Agroalimentàries, Qualitat i Gastronomia de la Generalitat, hi haurà tres taules rodones:

• "The future of the Agri-food sector in the EU: business challenges from SME perspectives", en la que hi participaran petites i mitjanes empreses del Camp de Tarragona  i de Prodeca (empresa pública promotora de productes agro-alimentaris i forestals a Catalunya, Espanya i el Món).
  • "Internationalisation of agri-food firms: the role of public institutions and Chambers of Commerce", amb la participació de la Cambra de Comerç de Reus, la PIMEC, la Cambra de Comerç Italiana de Barcelona, la Cambra de Comerç i Indústria d'Eslovènia i la Cambra de Comerç de Wielkopolska (Polònia).
  • "A new training currículum to fullfilled job market needs in the agri-food sector", amb la participació de les quatre universitats socis del projecte: Poznań University of Economics and Business (Polònia), University of Primorska (Eslovènia); Marxi Polytechnic University (Itàlia) i la Universitat Rovira i Virgili.

Tota la informació sobre la jornada es pot consultar al web del projecte, on es recomana confirmar assistència.

URV
Economia i empresa