18 abril 2024
Conferència
Lexical-Functional Grammar and the analysis of syntax, per Louise Mycock, professora de la Universitat d'Oxford
Divendres, 16 de setembre, 2022 - 17.00 h
Sala de Juntes (Campus Catalunya, avinguda Catalunya, 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Louise Mycock, professora de la Facultat de Lingüística, Filologia i Fonètica de la Universitat d'Oxford, impartirà dues conferències a la URV, durant la seva estada al Departament de Filologies Romàniques.

"Lexical-Functional Grammar: an introduction to functional structure", el dijous 15 de setembre, a les 15:30 h a l'aula 501 del campus Catalunya i també a través de MS Teams.

"Lexical-Functional Grammar and the analysis of syntax", el divendres 16 de setembre, a les 17 h a la Sala de Juntes del campus Catalunya i també a través de MS Teams

El perfil complet de Louise Mycock, experta en sintaxi, es pot veure al web de la Universitat d'Oxford.

Departament de Filologies Romàniques
Llengües, Recerca