29 març 2024
Debat / Taula rodona
Experiències i visibilitats a la URV
Dimarts, 28 de juny, 2022 - 11.00 h
Sala de vistes (edifici A, 3a planta) (Campus Catalunya, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Amb motiu del 28J, Dia de l'Orgull LGBTIQ+, el diàleg obert "Experiències i visibilitats a la URV" pretén propiciar el dàleg entre tots i totes. Tots els membres de la comunitat universitària són convidats a expressar-se i explicar les experiències personals, expectatives en relació a la visibilitat i valorar què pot suposar fer-se visible. El diàleg serà dinamitzat per Elena Gallardo, membre de l'associació d'estudiants URVisibles.

Es tracta d'una de les accions que la Universitat impulsa aquest any amb motiu del Dia de l'Orgull LGBTIQ+. A les 18:30 h, el campus Catalunya serà el punt de trobada per assistir a la manifestació unitària del 28J a Tarragona.

URV
Igualtat