29 març 2024
Presenta la teva tesi en 4 minuts
Dimecres, 22 de juny, 2022 - 17.00 h
Plaça de Catalunya, 16, Barcelona, Espanya Mostrar mapa [+]

Amb un monòleg sobre la importància de les emocions a l'hora de triar destinació turística, l'estudiant de doctorat David de Yzaguirre representa la URV a la final catalana del concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts, que organitza la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Yzaguirre hi participa amb el monòleg "La malvasia de Sitges enamora: la importància de les emocions en l'enoturisme", que fa referència a la codificació de les emocions per millorar la imatge del territori.

El concurs de monòlegs científics, que es retransmet en streaming en aquest enllaç, planteja als concursants el repte d'explicar la recerca doctoral en un temps màxim de quatre minuts amb un llenguatge senzill i fàcilment comprensible pel públic general. A la final hi participen representants de les dotze universitats catalanes.

Recerca