20 abril 2024
Aplicacions del microscopi electrònic de rastreig amb canó de ions
Dijous, 16 de juny, 2022 - 11.00 h
Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia (Campus Sescelades de la Universitat Rovira i Virgili, carretera de Valls, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La Plataforma Nanotecnologica CatSud de la URV ha incorporat un microscopi de rastreig d’alta resolució (FESEM), acoblat a microanàlisis de Raig X (EDS), i a un canó d’ions (FIB), la qual cosa permet fer tomografia, fer seccions en les zones d’interès o crear lamel·les.

Es donarà a conèixer aquest equip a les persones interessades a través d'un seminari per a empreses, personal investigador de la Universitat, doctorands i estudiants de màster:

Dijous 16 de juny, a les 11 h a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia. Les empreses que hi assisteixin, en acabar l'explicació, es podran desplaçar a l'edifici N2, on està ubicat l'equip FESEM-FIB, per observar mostres. Per això és necessari confirmar l'assistència a merce.moncusi@urv.cat.

Divendres 17 de juny, a les 12 h a la sala de Graus de l'ETSE/ETSEQ

Servei de Recursos Científics i Tècnics