26 abril 2024
Sessió oberta per recollir propostes per al Pacte Nacional per la Llengua
Divendres, 17 de juny, 2022 - 10.00 h
Sala de juntes (Campus Catalunya, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La Comissió de Política Lingüística de la URV ha organitzat una sessió oberta a tota la comunitat universitària per recollir propostes per augmentar l’ús del català en l’àmbit universitari. L’objectiu és aportar idees dins el procés participatiu que impulsa la Generalitat de Catalunya per elaborar el Pacte Nacional per la Llengua.

La sessió, que es farà el 17 de juny, a les 10 del matí, a la sala de juntes del campus Catalunya de la URV, s’adreça a qualsevol membre del PDI, el PAS o del col·lectiu d’estudiants que vulgui contribuir amb propostes i reflexions a millorar la situació del català en la docència i la recerca universitàries, així com en els àmbits institucionals no docents. El treball resultant de la jornada es trametrà a la Secretaria de Política Lingüística del Govern perquè es pugui incorporar al Pacte Nacional per la Llengua.

Tot i que no és obligatòria, es recomana fer una inscripció prèvia a la jornada perquè l’organització pugui preveure’n el nombre de participants.

Comissió de Política Lingüística de la URV
Llengües