20 abril 2024
Lliurament de premis
Premis treballs de recerca de batxillerat Sinibald de Mas
Divendres, 3 de juny, 2022 - 18.00 h
Espai Cultural Sala del Mar Torredembarra, Passeig de Miramar, Torredembarra, Espanya Mostrar mapa [+]

Reconeixement als i les estudiants amb els millors treballs de recerca del municipi. L’acte comptarà amb les intervencions de Maria Gual, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Torredembarra, i Josep Ribalta, vicerector de formació doctoral i director de l’Escola de Doctorat de la URV.

Abans dels reconeixements es projectaran els monòlegs de divulgació científica guanyadors de l’edició 2022 del concurs “Vols saber què investigo?”, organitzat per la URV, i Josep Bargalló, exconseller d'Educació, realitzarà una petita conferència sobre eduació i territori.

Organitzat pel Centre d'Estudis Sinibald de Mas i l'Ajuntament de Torredembarra amb la col·laboració de la seu del Campus Extens de la URV a Torredembarra i el suport de la Diputació de Tarragona.

Campus extens