25 abril 2024
Lliurament de premis
XV Premi Federico Mayor Zaragoza
Dissabte, 21 de maig, 2022 - 11.00 h
Teatre Auditori Felip Pedrell, Passeig de Ribera, Tortosa, Espanya Mostrar mapa [+]

Acte de lliurament de premis del XV Premi Federico Mayor Zaragoza. Aquest any la temàtica escollida ha estat "Homes i dones en igualtat". Desenes d'alumnes d'escoles del territori han participat en el concurs de creació de vídeos, que té l'objectiu de conscienciar sobre l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 5: igualtat de gènere i empoderament de la dona. Tindrà lloc a l'auditori Felip Pedrell de Tortosa, el pròxim dissabte, 21 de maig de 2022, a partir de les 11.00 hores.

Durant l'acte es farà l'entrega de premis a les persones guanyadores de les sis categories: centres educatius i alumnat de Primària i primer cicle d'ESO; segon cicle d'ESO; Batxillerat; Cicles Formatius; Graus Universitaris i entitats, institucions i altres.

Campus Terres de l'Ebre de la URV i Associació d'Amics de la UNESCO de Tortosa
Igualtat, Societat i cultura