27 abril 2024
III Setmana del Doctorat en Treball Social - URV
Dimarts, 14 de juny, 2022 - 16.00 h
Av. Catalunya, 35, Tarragona, Espanya Mostrar mapa [+]

Els propers dies 14, 15 i 16 de juny de 2022, es durà a terme la tercera edició de la Setmana del Doctorat en Treball Social a la URV. El DTS ofereix un perfil específic amb el propòsit de formar persones que potenciïn els coneixements i desenvolupin investigació i docència en els temes d'interès per al treball social.

El programa de doctorat interuniversitari està organitzat conjuntament per la Universitat Rovira i Virgili, la universitat Pública de Navarra i la coordinació de la Universidad de Murcia.

Des de la coordinació del programa, Dra. Carmina Puig, fem difusió del programa d'aquestes jornades i us aninem a assistir-hi si es del vostre interes. Per la inscripció ompliu el formulari https://forms.gle/RvezzguS8pbS1VnQA

Per més informació podeu contactar amb: Dra. Carmina Puig Cruells carmina.puig@urv.cat o bé consultar la següent pàgina web

Doctorat en Treball Social
Doctorat, Docència, Portada URV, Recerca