25 abril 2024
Fira
9è Mercat de projectes socials
Dimecres, 11 de maig, 2022 - 17.00 h
Online a la plataforma Moodle (Campus Catalunya, Tarragona, Espanya) Mostrar mapa [+]

El Mercat de projectes socials és una activitat orientada a facilitar la col·laboració entre les entitats socials i la URV, en el context del Programa d'Aprenentatge Servei. L'objectiu és afavorir el contacte directe entre les entitats, l'estudiantat i professorat universitaris, amb la finalitat de promoure Treballs de Fi de Grau, Treballs de Fi de Màster i Tesis Doctorals, que responguin a necessitats reals.

Aquest any, el 9è Mercat de Projectes Socials és en versió on-line, a través d’un espai Moodle específic, i té lloc de l'11 al 25 de maig.

La sessió virtual d'obertura és aquest 11 de maig de 17h a 18h, en aquesta sala de videoconferència.

L'accés a la inscripció, el programa complet i l'accés al mercat es pot trobar al web.

Programa Aprenentatge Servei
Docència