25 abril 2024
Aniversari
Celebració dels 50 anys dels estudis de Química a Tarragona
Divendres, 6 de maig, 2022 - 12.00 h
Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia i pati dels garrofers de la Facultat de Química (Campus Sescelades, Carrer de Marcel·lí Domingo, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La Facultat de Química celebra els 50 anys dels estudis a Tarragona amb un acte en què hi participaran estudiants, professorat, alumni i institucions col·laboradores, amb un acte institucional al migdia i activitats lúdiques a la tarda.

La programació és la següent:

A les 12 h, a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia:

• Lectura dels textos premiats en el Concurs de Microrelats "Lletres amb molta Química".
  • Conversa de cafè Química-Humanística a càrrec de la Dra. Rosa Caballol (Facultat de Química) i la Dra. Joana Zaragoza (Facultat de Lletres).
  • Reconeixement a empreses, institucions, centres de recerca i centres d'educació primària i secundària en agraïment per la seva col·laboració amb la Facultat de Química al llarg d'aquests anys.
  • Actuació de la soprano Judith Sánchez, Alumni de la Facultat de Lletres, acompanyada al piano per Erney Felipe Acosta.
  • Taula Rodona: "50 anys dels estudis de Química a Tarragona: mirant cap al futur!", a càrrec d'Alumni de la Facultat de Química: Sra. Maria Mas, Directora gerent de l'Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT), Dra. Laia Pellejà, Directora administrativa i de comunicació de l'Institut Català d'Investigació Química (ICIQ), Dr. Raúl Fernández, Director tècnic de Krypton Chemical, Dra. Isabel Vicente, investigadora senior d'Eurecat i Sr. Andreu Faro, professor de l'Institut Vila-seca.

Els actes continuaran a la tarda al pati dels garrofers de la Facultat de Química:

• Fideuà amenitzada pel DJ. Strombo.
  • A partir de les 15:00-15:30 h aproximadament: joc “Com puc saber l'índex d'alcoholèmia?”. Un grup d'alumnes de Ciutadania ens ensenyarà com podem determinar, de forma senzilla, l'índex d'alcoholèmia en funció de la nostra ingesta d'alcohol.
  • Kahoot amb curiositats relacionades amb la Química: només els 50 primers hi podran participar!
  • Final del Concurs "Quina molècula sóc?". Caldrà fer una prova de desempat per conèixer els guanyadors del concurs "Quina molècula sóc?". Us caldrà venir a la festa programada després del dinar per poder-ho saber!
  • Ballaruca amb molt de ritme fins que el cos aguanti amb el DJ. Strombo!!!
Facultat de Química
Societat i cultura