17 abril 2024
Projeccions audiovisuals d’exestudiants de la Facultat de Lletres
Dimarts, 26 d'abril, 2022 - 17.00 h
Aula Magna (Campus Catalunya, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La Facultat de Lletres celebra 50 anys d'estudis a Tarragona amb un programa de festa major, LletraFest, que arrenca el 25 d'abril i s'allarga fins al dijous 28 d'abril.

Aquest dimarts 26 d'abril es faran projeccions audiovisuals d’exestudiants de la Facultat de Lletres i un col·loqui amb els autors i les autores. Es projectaran 11 treballs audiovisuals realitzats per 18 exestudiants de la Facultat de diversos gèneres (videoclips, curtmetratges, videodanses, documentals i experimentals) que han estat seleccionats i/o premiats en festivals de cinema nacionals i internacionals.

Aquesta sessió inclourà el curtmetratge Tótem Loba que ha estat guardonat amb un Goya al Millor Curtmetratge de Ficció 2022 on l'alumni Lorena Pagès del Grau en Comunicació Audiovisual n'és la directora de fotografia.

El programa complet es pot consultar al web de la Facultat

Facultat de Lletres
Institució