29 març 2024
Presentació
Presentació del llibre "La mar de Tarragona"
Dilluns, 28 de març, 2022 - 19.00 h
Castell de Vila-seca Mostrar mapa [+]

El llibre La mar de Tarragona ofereix una visió conjunta inèdita del patrimoni natural del litoral tarragoní i en mostra la riquesa, diversitat i fragilitat. El seu autor és l'investigador del Departament de Bioquímica i Biotecnologia Jaume Folch, i la presentació de l'obre va a càrrec de l'enginyer agrònom Anton Ballvé.

El llibre també difon els resultats obtinguts en diferents campanyes d'estudi del litoral de Tarragona dutes a terme pel grup de recerca TecnATox de la URV, i és fruit del treball coral d'un equip investigador de la Universitat i de professionals especialitzats en fotografia subaquàtica.

Durant la presentació del llibre, publicat per Publicacions URV, alumnes del Conservatori Municipal de Música de Vila-seca faran una actuació musical.

Recerca