29 març 2024
Debat / Taula rodona
De la palmera al codi de barres: memòries de la Facultat. Els estudis d'Història, Història de l'Art i Arqueologia
Dimarts, 15 de març, 2022 - 12.00 h
Sala de Graus (Campus Catalunya, Tarragona) Mostrar mapa [+]

En el marc de la commemoració dels 50 anys de la recuperació dels estudis de Lletres a Tarragona, sota el títol «De la palmera al codi de barres: memòries de la Facultat», entre els mesos de febrer i abril d’enguany es duran a terme un seguit de taules rodones amb l’objectiu d’oferir una aproximació a la història de la Facultat de Lletres.

La segona d’aquestes converses, centrada en els estudis d'Història, Història de l'Art i Arqueologia, té lloc el dimarts 15 de febrer, a les 12.00 h, a la Sala de Graus del campus Catalunya. La taula rodona, moderada per Montserrat Duch, catedràtica d'Història contemporània, comptarà amb la participació d'Enric Olivé, Santi Roquer, Marta Serrano, Jordi Diloli i Núria Gavarró. En finalitzar la conversa, hi haurà un petit refrigeri.

Les taules rodones, que tenen una durada de dues hores, compten amb la participació de professorat i personal d’administració i serveis de diferents etapes de la Facultat. Cadascuna d’elles agrupa diversos departaments i estudis afins i, articulada en forma de conversa, serveix per repassar alguns moments destacats, recordar anècdotes i reflexionar sobre els principals canvis viscuts en el mig segle de vida del centre.

El cicle seguirà amb una trobada el 24 de març sobre els estudis d’Antropologia i el seu moderador serà Josep M. Comelles. L'última taula, que tindrà lloc a l'abril, estarà dedicada als estudis de Comunicació i la moderarà Bernat López.

Facultat de Lletres
Institució, Societat i cultura