25 abril 2024
XII Jornada d'Educació Primària Terres de l'Ebre
Dissabte, 19 de març, 2022 - 09.15 h
Av. de Remolins, 13, 43500 Tortosa, Tarragona, Espanya Mostrar mapa [+]

La XII edició de la Jornada d'Educació Primària Terres de l'Ebre, organitzada pel campus Terres de l'Ebre, es titula "Mirada Atenta a l’Educació Primària. Els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)". Se centrarà en l'Agenda 2030 sobre el Desenvolupament Sostenible, aprovada per l'ONU l'any 2015. Es tracta d'una oportunitat perquè els països i les seves societats emprenguin un nou camí per millorar la vida de tots, sense deixar ningú enrere. L'Agenda compta amb 17 objectius de desenvolupament sostenible, que inclouen des de l'eliminació de la pobresa fins al canvi climàtic, l'educació, la igualtat de la dona, la defensa del medi ambient o el disseny de les nostres ciutats.

Cada objectiu té indicadors específics i per assolir-los tothom ha de contribuir: els governs, el sector privat, la societat civil i per suposat els docents presentant propostes didàctiques d'enfocament globalitzat al voltant dels objectius de desenvolupament sostenible (OSD).

A través de xerrades i ponències, els i les assistents podran assolir un seguit d'objectius: comptar amb un espai de trobada i reflexió sobre la manera de com utilitzar els ODS a l'hora de dissenyar activitats d'ensenyament i aprenentatge adreçades a l'educació primària; sensibilitzar l'alumnat d'educació primària sobre la consolidació dels ODS; conèixer els desafiaments i oportunitats de la implementació dels ODS a l'alumnat d'educació primària; i identificar bones pràctiques a l'etapa d'educació primària que avancin en l'assoliment dels ODS.

Trobareu més informació i el programa de la jornada aquí.

Campus Terres de l'Ebre
Societat i cultura