28 març 2024
Conferència
Dimecres, 16 de març, 2022 - 16.00 h
MS Teams (Campus Catalunya URV, Avinguda Catalunya, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La XV Setmana per la Igualtat "15 anys d'avanços i desafiaments per a la igualtat entre homes i dones" fa una mirada retrospectiva dels avenços en la igualtat entre homes i dones des de l'aprovació de la Llei Orgànica 3/2007 per a la igualtat efectiva de dones i homes, així com una anàlisi dels reptes i nous desafiaments.

La primera sessió és a càrrec de Sandra Dema, professora del Departament de Sociologia de la Universitat d'Oviedo: "L'impacte de les catàstrofes sobre homes i dones. Rols de gènere en el rescat i la reconstrucció".

La participació a la XV Setmana per la Igualtat és gratuïta i poden fer-la tant persones de la comunitat URV com personal extern de la Universitat a través de la plataforma Teams, sala de la XV Setmana per la Igualtat.

Unitat d'Igualtat
Igualtat