26 abril 2024
Debat / Taula rodona
De la palmera al codi de barres: memòries de la Facultat de Lletres. Els estudis de filologia
Dijous, 24 de febrer, 2022 - 12.00 h
Sala de Juntes (Campus Catalunya, Tarragona) Mostrar mapa [+]

En el marc de la commemoració dels 50 anys de la recuperació dels estudis de Lletres a Tarragona, sota el títol «De la palmera al codi de barres: memòries de la Facultat», entre els mesos de febrer i abril d’enguany es duran a terme un seguit de taules rodones amb l’objectiu d’oferir una aproximació a la història de la Facultat de Lletres.

La primera d’aquestes converses, centrada en els estudis de filologia, té lloc el dijous 24 de febrer, a les 12.00 h, a la Sala de Juntes del Campus Catalunya. La taula rodona, moderada per Joana Zaragoza, que va ser degana de la Facultat de Lletres entre 1997 i 2001, compta amb la participació d’Esther Forgas, Carme Martínez, Elizabeth Russell, Emili Samper i Carme Torres. En finalitzar la conversa, hi haurà un petit refrigeri.

Les taules rodones, que tindran una durada de dues hores, comptaran amb la participació de professorat i personal d’administració i serveis de diferents etapes de la Facultat. Cadascuna d’elles agruparà diversos departaments i estudis afins i, articulada en forma de conversa, servirà per repassar alguns moments destacats, recordar anècdotes i reflexionar sobre els principals canvis viscuts en el mig segle de vida del centre.

Les taules rodones dels propers mesos seran sobre Història, història de l’art i arqueologia, moderada per Montserrat Duch; Antropologia, modera Josep Maria Comelles, i Estudis de Comunicació, moderada per Bernat López.

Facultat de Lletres
Institució, Societat i cultura