23 abril 2024
Jubilació re-kreativa: art + història + YouTube, per Ricard Monclús
Dimecres, 23 de febrer, 2022 - 18.00 h
MS Teams (Av. Catalunya, 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Cada vegada és més freqüent que les persones arribin a l’edat de poder jubilar-se en un bon estat de salut i en les condicions físiques i emocionals adequades per voler continuar treballant i aprenent aquelles coses que sempre han agradat, però que la vida laboral o no les ha permès o per manca de temps s’han hagut d’ajornar.  Aquest és el cas de Ricard Monclús, professor de la facultat d’Economia i Empreses de la nostra universitat.  Com a membre de Iubilo-URV ens mostrarà a través del tecno-iubilo, les seves aficions i aprenentatges en el món digital.

En aquesta sessió s'hi tractarà sobre una de les xarxes socials més utilitzades per la majoria de nosaltres, YouTube. A mesura que s'ha popularitzat el telèfon mòbil, tots nosaltres portem al damunt una 'màquina de captar imatges' siguin fitxes o en moviment, que sovint desitgem donar a conèixer. Si ens mou la immediatesa, segurament usarem el WhatsApp o el TikTok, però si la publicació la fem després de certa reflexió i treball, llavors serà recomanable emprar YouTube.

Perquè tinguem un element que ens ajudi en el debat, visionarem un vídeo de 9 minuts sobre un jaciment ibèric, concretament sobre "Els Vilars d'Arbeca", que ens donarà peu a comentar tant aspectes humans de l'indret, com aspectes tècnics en la realització del curtmetratge".

Les persones que vulgueu assistir podeu enviar un correu a suport.gestio@iubilo.urv.cat i es facilitarà l'enllaç a Teams

Iubilo-URV
Societat i cultura