28 març 2024
Activitat esportiva
Unirun, la cursa de les universitats
Diumenge, 13 de març, 2022 - 09.30 h
Parc dels Auditoris (Parc del Fòrum, Carrer de la Pau, Sant Adrià de Besòs) Mostrar mapa [+]

La vuitena edició de l’Unirun, la cursa popular de les 12 universitats catalanes, transcorre pel districte de Sant Martí de Barcelona, el Port Fòrum i la Platja de la Pau de Sant Adrià de Besòs al llarg de 5 quilòmetres.

La participació és oberta a tothom: estudiants universitaris, ex-estudiants, futurs estudiants, professorat, personal d’administració i serveis, simpatitzants i familiars vinculats a alguna de les universitats catalanes. Cal inscriure's al web de l'Unirun fins al 8 de març.

La sortida de la cursa és a les 9:30 des del Parc del Fòrum i el temps límit per fer la prova és d’una hora, amb arribada al mateix parc.

La URV ofereix un servei gratuït d’autocar per a la comunitat URV, que ja pot reservar plaça a través del web d’Esports.

Esport Català Universitari
Esports