19 abril 2024
Debat / Taula rodona
Transformacions de gènere en un món global
Dilluns, 28 de febrer, 2022 - 11.00 h
Aula Magna de la Facultat d'Economia i Empresa (Campus Bellissens, Avinguda de la Universitat, Reus) Mostrar mapa [+]

El col·loqui "Transformacions de gènere en un món global" aporta des de la sociologia perspectives sobre els principals reptes que afecten a la dimensió de gènere en l'actual món global en transformació. Compta amb quatre acadèmiques expertes amb reconeguda trajectòria en la matèria tant a nivell de recerca com d’impacte social. El debat permetrà transmetre la visió sociològica a una comunitat acadèmica mes amplia, fomentant el diàleg amb el públic assistent.

Ccompta amb Sònia Parella, professora del Departament de Sociologia i Coordinadora del GEDIME/CER-Migracionsde la Universitat Autònoma de Barcelona; Natàlia Ribas, investigadora de la Universitat d'Aix-Marsella i UAB-Mesopolhis; Olga Serradell, degana de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona i investigadora del GEDIME/CER Migracions, i Marta Soler, directora del Departament de Sociologia de la Universitat de Barcelona i ex-presidenta de l'Associació Europea de Sociologia. Modera Blanca Deusdad, professora del Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social.

El format del col·loqui serà hibrid, permetent assistència online o presencial. Cal inscriure's prèviament en aquest formulari.

Grup de recerca Anàlisi Social i Organitzativa
Igualtat