18 abril 2024
Debat / Taula rodona
Taula rodona de dones investigadores en Química i Bioquímica
Dimecres, 16 de febrer, 2022 - 10.00 h
Sala de Graus de la Facultat de Química (Campus Sescelades, Carrer de Marcel·lí Domingo, Tarragona) Mostrar mapa [+]

En aquesta taula rodona, Rosa M. Marcè i Anna Ardèvol, professores investigadores de la Facultat de Química de la URV; Katherine Villa, investigadora de l'ICIQ, i Míriam Díaz de los Bernardos, investigadora de la Unitat de Tecnologia Química, Eurecat, exposaran la seva visió sobre les oportunitats i els reptes als quals han hagut de fer front per desenvolupar la seva carrera d'investigadores. La taula rodona serà moderada per Núria Ruiz, professora de la Facultat de Química de la URV.

Després de la taula rodona, tots els participants tindran l'oportunitat de socialitzar y establir contactes mentre comparteixen una xocolata amb melindros, amb la qual cosa contribuïran al Global Women Breakfast organitzat a nivell mundial per la IUPAC.

Facultat de Química
Ciència i tecnologia