29 març 2024
Lliurament de premis
Lliurament dels Premis de Compromís Social Immaculada Sastre Miró
Dilluns, 21 de febrer, 2022 - 12.00 h
Paranimf (Escorxador municipal de Tarragona, Carrer de l'Escorxador, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Els Premis de Compromís Social Immaculada Sastre Miró tenen per finalitat econèixer els treballs de recerca d'estudiants de la URV que han tractat una necessitat real definida conjuntament amb una organització o una entitat social sense ànim de lucre, o que s'han elaborat d'acord amb els criteris establerts pel Programa d'Aprenentatge Servei de la URV.

El lliurament d'aquesta primera edició dels premis se celebra el Dia Mundial de la Justícia Social.

Els premiats són:

- Jesús Francisco García Gavilán per la tesi doctoral “Calidad de alimentación y salud ósea”, en col·laboració amb el Projecte PREDIMED i PREDIMED –Plus i 23 centres sanitaris. Programa de doctorat en Nutrició i Metabolisme, Facultat de Medicina i Ciències de la Salut.

- Raquel Llop Labaila pel treball de fi de màster "El conflicto sobre los recursos naturales y la aplicación del convenio n. 169 de la Organización Mundial del Trabajo en Guatemala", en col·laboració amb el Frente de Resistencia en Defensa de los Recursos Naturales y Derechos de los Pueblos (FRENA) de San Pablo - Tacaná (Guatemala). Màster universitari en Dret Ambiental, Facultat de Ciències Jurídiques / CEDAT.

- Josep Calero Santo pel treball de fi de grau "Aplicació de voluntariat de Tortosa", en col·laboració amb l’Ajuntament de Tortosa. Grau en Enginyeria Informàtica, Escola Tècnica Superior d'Enginyeria.

Aquests premis, que promou l’Oficina de Compromís Social de la URV amb el suport del Consell Social, porten el nom d’Immaculada Sastre Miró (1942-2008), primera coordinadora dels Serveis Socials de Tarragona.

Cal confirmar l’assistència a l’acte a l’adreça electrònica aps@urv.cat, abans del dia 17 de febrer.

Cooperació, Salut, Societat i cultura , Aprenentatge Servei