29 març 2024
Tesi doctoral
Dijous, 10 de març, 2022 - 17.00 h
Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut (Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut) Mostrar mapa [+]

Lorena Calderón Pérez ha elaborat la tesi doctoral titulada  "Identification of novel early biomarkers of cardiovascular disease risk and their relationships with bioactive dietary compounds: metabolomic and gut metagenomic approaches" (menció internacional)

Les directores de tesi són les professores Anna Pedret Figuerola, Laura Rubió Piqué, Rosa Maria Valls Zamora, i s'ha fet en el doctorat en Biomedicina.

Les persones interessades en seguir l'acte públic de la defensa han d'escriure un correu a tesis@urv.cat. Es podrà seguir el acte a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut.

Doctorat, doctorat, Doctorat (general)