28 març 2024
Jornades
Jornada de Portes Obertes als campus de la URV
Dissabte, 19 de febrer, 2022 - 10.00 h
Campus Sescelades i campus Catalunya (Tarragona), campus Bellissens (Reus) i campus Terres de l'Ebre (Tortosa) (Tarragona, Reus i Tortosa) Mostrar mapa [+]

Les portes obertes són activitats d’orientació per conèixer millor els graus que es poden cursar a la URV de la mà de professorat i d’alumnes que expliquen la seva experiència com a estudiants de la URV. Els futurs estudiants també poden aclarir dubtes sobre les pràctiques, la mobilitat, l’accés a la universitat o els serveis dels quals poden gaudir més enllà de les aules.

La primera Jornada de Portes Obertes té lloc el 19 de febrer a les 10 h i a les 12 h, i se'n faran dues més: l'1 d'abril i el 14 de maig.

La Jornada de Portes Obertes és presencial però molts centres retransmetran en directe les xerrades informatives a través de Teams.

És necessari registrar-se per assistir-hi. La informació completa sobre els horaris i l'accés al registre es pot trobar al web de la Jornada de Portes Obertes.

Docència