20 abril 2024
Tesi doctoral
Dijous, 10 de febrer, 2022 - 11.30 h
Sala de Graus de la Facultat de Química, Campus Sescelades (Facultat de Química, Campus Sescelades) Mostrar mapa [+]

Miriam Hidalgo Serrano ha elaborat la tesi doctoral titulada  "Determinació i presència de compostos orgànics d’alt volum de producció, els seus productes de transformació i metabòlits en ambients aquàtics"

Les directores de tesi són les professores Eva Pocurull Aixalà i Rosa Maria Marcé Recasens, i s'ha fet en el doctorat en Ciència i Tecnologia Química.

Les persones interessades en seguir l'acte públic de la defensa han d'escriure un correu a tesis@urv.cat. Es podrà seguir el acte a la Sala de Graus de la Facultat de Química del Campus Sescelades.

Doctorat, doctorat, Doctorat (general)